hej

oj va länge sen det var nu.. vågar inte ens kolla statistiken, förlåt mig. men om sanningen ska fram så har jag inte haft någon lust alls. men nu hoppas vi att det ska vända, hoppas hoppas.

så vad har jag gjort dem sista veckorna förutom att vara ute i det vackra vädret? har ju faktisikt fyllt år, 18 år i söndags! dagen innan va tjejerna på besök och firade mig och johanna (som fyller samtidigt) vi grillade och åt massa gott, riktigt lyckad kväll. tack för de brudar!
annars vet jag inte rikrigt vad jag ska säga, jag har inte gjort så mycket ut över det vanliga.


alla era frågot ska jag svara på, inte just nu men jag ska svara..
nu ska jag ringa min syster och för hoppningsvis ta en promenad med nalle ner till henne. ha det så bra så hörs vi kanske senare! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är igång igen :D!

2010-04-22 @ 21:22:36
Postat av: Anonym

frågorna!! :)

2010-04-22 @ 21:26:19
Postat av: Anonym

söt du är

2010-04-24 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback