all yours


hej! gissa om jag är mätt nu? hur kommer det sig att man alltid, alltid äter för mycket på släktkalas? känns som om min mage ska spricka..
men men, vad har ni gjort i dag? här har det varit kalas sen klockan 5 men nu har det varit lugnt ett tag. skönt.
annars har helgen varit rikrigt nice, fler sådana helger :)

hmm imorogn ska jag övningsköra, plugga lite och träna, om det är fint väder kanske jag sticker ut och springer.. vi får se
men nu ska jag bege mig ut till soffan och kolla på lite film med mamma pappa och lille nalle. puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är! vad är det för ögonskugga du har??

2010-04-25 @ 22:11:14
Postat av: J

Your mine:)

2010-04-25 @ 22:40:44
Postat av: Anonym

frågestund ?! :D

2010-04-26 @ 13:42:18
Postat av: stina L

måste säga att ditt hår är jättefint, är det så ljust som du ville ha de nu eller ska du göra det ännu ljusare ? :) vad använder du för hårprodukter och hur får du de så vågigt och med så mkt volym ? plattång,locktång?

2010-04-26 @ 13:51:22
Postat av: Anonym

vad brukar du äta en vanlig dag ? hur många gr osv. nån favorit mat, frukost ? :) kram

2010-04-26 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback