100427


tjena! måste börja med att säga att ni är grymma på att ställa frågor, fortsätt så! jag svarar i morgon eller på torsdag om ni känner er nöjda då.

va på torp med mamma och kristin förut, fick handlat lite inför resan. dock ingen ny bikini.. antar att jag får nöja mig med den från förra året. tänkte att jag slänger upp bilder på de imorgon om jag hinner. har även köpt lite annat som jag kan visa er. vi får se, har nämligen ganska mycket som ska göras imorgon. måste plugga en del, sen ska jag träffa min lärare vid tre. måste träna också, förmodligen med elin. halv 5 ska jag till fisören, klippa mig och göra lite ljusa slingor. och efter de ska jag på fin besök..

nu är det bedtime. sov gott allihopa. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa lägg upp bilder på de du köpte :D de gillas hehe

2010-04-27 @ 23:44:05
Postat av: Anonym

svara på frågorna idag o lägg ubb bild på de du köpte om du hinner!! ha en bra dag:)

2010-04-28 @ 08:29:13
Postat av: hannapanna

2010-04-28 @ 20:02:24
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ups! råkade klicka på en knapp :P

Heej! jag skulle älska om du kunde säga vad du tycker om min blogg jag har pricis gjort en ny ch behöver lite bra och dårligt. Du har ju en så himla gullig blogg så lite råd vore ju inte fel. typ som hur man skaffar fler läsar =D Tack i förhand

2010-04-28 @ 20:06:36
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara på frååååågorrrna!!!!! ;D

2010-04-28 @ 20:53:22
Postat av: Anonym

svara på frågorna snart ((:

2010-04-28 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback