guess what?

.. mamma ringde och släppte bomben igår, dom har bokat och betalt resa till tukiet på söndag! snabba bub i mellerud.. nej men vi har faktisikt pratat på att åka iväg till och från ett tag nu, fast om sanningen ska fram trodde jag inte att det skulle bli av, i alla fall inte att det skulle gå så snabbt. men nu ska vi alltså åka redan på söndag.. herregud jag har ingen bikini, inga shorts, ingenting! andas andas..
varför ska jag alltid stressa upp mig så förbannat!? missförstå mig inte, det ska bli svin gött att åka iväg, men det är inte utan att jag kommer sakna alla här hemma.



turkiet i somras, alanya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad skönt:P glöm inte svara på frågorna innan du åker bara !! :D

2010-04-27 @ 14:04:03
Postat av: Anonym

när svarar du på frågorna :)

2010-04-27 @ 21:01:39
Postat av: Anonym

när ska du svara på frågestunden? är ju en hel den frågor nu D: kram

2010-04-27 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback