KYSSJOHANNA


fick hem denna super snygga ringen från kyssjohanna idag. hundratjugofem kronor gick den på och värd vartenda öre.

har nästan svarat klart på allt nu så tänkte bara försöka ta lite bilder också så är det klart sen. får se om jag hinner det i dag annars tar jag det imorgon.
resten av dagen blir antagligen lugn för min del, har nämligen lyckats få någon skit i halsen nu också (blev inte bättre av träningen konstigt nog) så jag får se till att ta det lugnt nu och hoppas på att bli frisk fram till fredag för då ska vi fira penny som har fyllt 18! ont i halsen eller inte jag ska vara med.
nu ska jag försöka få städat lite för ellen och kristin kommer hit snart och det ser ut som ett bombnedslag här.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!

2010-08-25 @ 17:05:15
Postat av: eve

snälla försök lägg upp svaren o bilder ikväll!! :) du e guld värd som orkar svara på alllaa hahah..

2010-08-25 @ 20:15:36
Postat av: Anonym

hoppas svaren kommer ikväll eller imorn, bara EN till liten fråga du inte får missa på "rhodosinlägget"! kul att du lägger till bilder också. puss :)

2010-08-25 @ 22:00:49
Postat av: Anonym

kommer svaren idag?? :D

2010-08-26 @ 18:59:17
Postat av: Anonym

snygg ring!! kommer svaren o bilderna idag? :d:d

2010-08-27 @ 09:33:50
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-30 @ 21:18:55
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback