crazy people

haha galningar, jag ska svara på era frågor. har börjat men det är några stycken så det tar sin tid. hoppas ni kan vänta lite till :)

hann inte med någon uppdatering igår, kom inte hem försen vid 3 och då skulle det delas pizza med fröknarna Karlssons (oj va fint den pizzan satt). och när jag väl kom hem till sunningen fanns det absolut ingen tid för vila även om kroppen behövde det. hade nämligen ellen hos oss från lördag till söndag och den tösen är ingen en dans på rosor när hon inte har sovit tillräckligt.

tänkte åka och träna här snart, väntar bara på att pappa ska komma hem med bilen. skiter fullständigt i att jag inte är rikrigt frisk än, något måste jag få göra. puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! gud vad gullig hon är! hoppas du svarar på frågrona senare ikväll :D (37 st nu) så du inte missar någon :D pöss

2010-08-23 @ 16:45:41
Postat av: majlinda

44 st nu, så glöm ingen ;) men förstår att de tar lite tid haha, hoppas svaren kommer upp ikväll kram

2010-08-23 @ 17:08:45
Postat av: Anonym

när kommer svaren? det e typ 50 stnu :O hihi

2010-08-23 @ 20:41:03
Postat av: Anonym

när kommer svaren? det e typ 50 stnu :O hihi

2010-08-23 @ 20:41:04
Postat av: alexandra

haha jag ska svara, hade svarat på alla här om dagen men när jag var klar hade det kommit lika många till. så det tar sin tid.

plus att jag är dööö förkyld så har inte orkat att sätta mig framför datan men ska försöka ta tag i det ikväll eller imoorgn. låter det bra? :)

2010-08-25 @ 13:05:04
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback