greece

vet inte hur jag ska börja rikrigt.. men hej? det var riktigt länge sen nu, rikrigt riktigt längesen. men jag har tänkt såhär, att jag har haft sommarlov och då jag har bara inte orkat blogga. men när jag kommer hem från rhodos ska jag försöka komma igång igen. saknar det. 
rhodos? ja ni hörde rätt, inatt bär det av till grekland med tjejerna, tror inte att jag kommer förstå det försen vi har landat, kanske inte ens då..

nej men jag tänkte bara säga det och jag hoppas att ni fortfarande är med mig. nu måste jag återgå till packningen. puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: anonym

dina läsrae saknar dig också! hoppas ni får en sjukt underbar resa o att du börjar blogga igen när du kommer hem!!! :D

2010-08-08 @ 12:55:06
Postat av: Anonym

De va på tiden! :P ta massa bilder från resan nu då och lägg upp när du kommer hem + lägg upp andra bilder från sommaren o midsommar o svara på frågorna i inläggen under helst innan du åker om du hinner! please (a) pusskram på dig ha en bra resa!!

2010-08-08 @ 12:57:09
Postat av: f

Hejsan! jag la ihop alla kommentarer o frågor från de tidigare inläggen så de bara e för dig att svara! :D hoppas du göra de så fort du kommer hem från resan, kraaaam!



Postat av:

De va på tiden! :P ta massa bilder från resan nu då och lägg upp när du kommer hem + lägg upp andra bilder från sommaren o midsommar o svara på frågorna i inläggen under helst innan du åker om du hinner! please (a) pusskram på dig ha en bra resa!!



Postat av:

vilken stad på rhodos? oo va hette hotellet? betala du din resa själv? :)



Postat av:

vart har du köpt den svarta axelbandsväskan (med långt band)med guldigt på som du har på en bild på facebook? o vart har du köpt den typ gråspräckliga korta klänningen o dom svarta pumpsen? snälla svara :D kramkram

2010-08-09 @ 13:54:10
Postat av: f

forts..



Postat av: belma

tjena!! kan du inte lägga ut bilderna från miidsommar + på dina senaste inköp (typ från gbg sist) och svara på frågorna i de 2 andra senaste inläggen?? kraaaaam



Postat av:

Hur såg klänningen ut som fick följa med dig hem?? på torp när ni skulle köpa present ;D



Postat av:

använder du fortfarande finish powder från elisabeth arden?? isåfall vilket "nummer" har du på den?, 02, 03, 04,05 ?? kraam







Postat av: evve

hejsna! har du några ljusrosa underkläder från hm med liten pärla i mitten på bhn? finns även i vit, svart osv. isf vet du om dem finns kvar?? krampådig!:D



Postat av:

Hur ser dina pyjamas ut? är det shorts o linne eller? vilken färg? kram på dig



Postat av:

är duu o din pojkvän fortfarande lika kära? bråkar ni mycket? hur länge har ni vart tsm? :))



Postat av:

är inte han rätt gammal? (joakim)



Postat av: majlinda

hejsan! skulle vilja börja med att säga att ja tycker du har en jättetrevlig blogg å de e väldit fin :) har ett par frågor som jag skulle uppskatta mkt om du svara på och sett på de andra kommenterarena att många undrar ungefär desamma så du svarar nog till fler äm mig isåfall ;D hihi kram



1. Vad använder du för smink just nu ? vilka märken på foundation, läppar, puder, mascara, kajal mm?



2. Vad använder du för ansiktskräm o bodylotion?



3. Kan du lägga upp bild på din outfit från midsommar och skriva var du köpt klänningen? ser superfin ut ;D



4. Fler bilder på favoritkläder och festskor!? :D



5. Bild på dina senaste inköp bla från gbg!? :D



6. Vilket märke på solskyddsprodukter brukar du använda såhär på sommaren?



7. Din favoritlåt just nu? (du kan säga fler hehe)



Postat av:

vilken e din favoglass nu på sommaren ? =D



Postat av:

vilka märken o produkter använder du när du sminkar dig? ;D



Postat av:

hur många väskor har du?? har du mycket kläder? (:

2010-08-09 @ 13:55:21
Postat av: Joakím

Baby saudade

2010-08-09 @ 15:59:36
Postat av: Joakím

Baby saudade

2010-08-09 @ 16:01:05
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina svarta pumps? har du många klackskor? kan du inte visa bild på dom du använder mest snäälla :)

2010-08-12 @ 00:12:25
Postat av: Anonym

lägg upp bilder från resan när du kommer hem o svara på frågorna ovanför den här kommentaren!!:)

2010-08-12 @ 11:03:43
Postat av: Anonym

har du några svarta jeans? isf köpt var??:D

2010-08-13 @ 23:42:40
Postat av: Anonym

Halo, du skrev ju att du hade ett genomskinligt läppglans från i.d? är det dedär som e egnomskinligt med silvrig kork? de heter typ "buxom lip plumper", tacksam för svar kram!

2010-08-14 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback