cleaning products

hejsan. mamma och pappa har varit inne i stan och jobbat hela kvällen och snälla som dom är svängde dom förbi stina och maja och tog med min kamera hem. tänkte gå och lägga mig ganska snart så orkar inte ta kort på allt men hann knäppa en snabb bild på mina rengörningsprodukter så börjar med dem. hoppas det funkar.

till att börja med så tvättar jag ansiktet med en ansiktrengöring från Lancome, efter det tvättar jag ögonen med en ögonremover från Chanel och sedan använder jag ansiktsvatten från Biotherm, till sist återfuktar jag ansiktet med en fuktkräm även den från Biotherm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket!! hoppas du kör på sminket plus hårprodukterna imorn! puss :D

2010-12-01 @ 22:27:20
Postat av: Anonym

taack! ja förök göra det imorogn :)

2010-12-01 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback