FINALLY!









concealer, summer bisque, från i.d samt en concealer bortste
fondation från i.d, medium tan.
fixering mineral veil, id.
solpuder från YSL (har även ett från isadora som jag brukar bära runt på)
vattenfast mascara från maxfactor, eyeliner från isadora dark brown, och en ögonfransböjare vilket är ett måste för mig!
grymma ögonskuggor från mac, från vänster, ricepaper frost, woodwinked veluxe pearl, embark matte.
läppstift, Sheer, och läppenna, Sauvage, från make up store. 
har ett läppstift från mac i färgen myth och så har jag även tusentals läppglans.

hoppas detta svarar på många av era frågor! såg att texten hamnade helt konstigt men det duger. nu ska jag mysa med min pojkvän. godnatt allihopa. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara två småfrågor (du kan svara här i kommentarsfältet) fråga1: heter din foundation borste "handy buki" eller "full flawless face brush"?? alltså det står på andra sidan än den man ser på bilden. fråga2: vad heter numret/färgen på solpudret?? snälla svara på dom här två frågorna så är jag supernöljd!! :D

2010-12-08 @ 20:37:10
Postat av: Anonym

vad heter färgen på ditt läppstift från make up store?? för själva läppstiftet heter ju sheer sen finns de ju många färger. (du kan svara här) snälla :)

2010-12-08 @ 21:11:46
Postat av: Anonym

hej vad heter färgen du har på make up store sheer läppstiftet? snälla snälla svara! =)

2010-12-09 @ 16:45:59
Postat av: mellisa

vad har du för färg/nr på YSL pudret 1,2 eller 3? (du kan svara här vore så tacksam) puss puss

2010-12-09 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback