tisdag



tjena! hur är det? här är det kallt som aset och jag låter som en kråka som hostar om vart annat..  ska göra klart det sista på ett prov nu sedan om jag kanske åker till gymmet och tränar super lugnt? vågar man det tro? ska ta lite mer bilder för malin och 4 her imorogn så då måste jag vara frisk och kry som en lärka! men jag skulle verkligen behöva röra på mig lite, och en solning hade suttit fint. sedan ska jag ju hämta min kamera också.. hmm..

men nu får jag sätta fart. klockan är redan halv två, vart tog dagen vägen egentligen?
puss och kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hämtar kameran kan du väl ta kort på sminket o hårprodukterna ikväll? :) o skriva vilka färger/nr det är på allt. puss och kram! :)

2010-12-07 @ 15:34:39
Postat av: Anonym

när lägger du upp sminkinlägget? =)

2010-12-07 @ 17:38:30
Postat av: Anonym

sminkinläägget come on :D

2010-12-08 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback