you should lay here next to me



precis krypit ner under täcket och gissa om det är kallt.. saknar min joakim brevid mig.. ska försöka sova alldeles strax men ville bara säga godnatt först.

imorogn blir det råplugg fram till 12.30 för då ska jag in till biblioteket och träffa min lärare. efter det ska jag föröka hinna till torp och kika lite sedan någon gång efter klockan 18 ska jag in till 4 her och ta lite kort. sedan kan det hända att det blir lipz med matilda men vi får se på det. skulle behöva träna också men vet inte riktigt hur jag ska få in det, inte tränat på hela veckan så det kan behövas. det är en del som ska göras imorogn men något inlägg ska jag försöka få till.
nu slocknar jag snart. godnatt puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sminkinlägg imorgon!! :)

2010-12-02 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback