101201




kul att se att ni inte helt har glömt av mig!
skulle precis resa mig upp och hämta kameran och ta kort på allt smink osv men så kom jag på att den ligger hemma hos stina och maja.. så tyvärr så blir det nog inte något sånt inlägg ikväll. satsar på det så fort jag får tillbaka kameran istället!


funderar på att ta mig en sväng till torp och se om jag kan hitta lite julklappar, eller ska jag kanske åka in till gymmet istället? eller varför inte sitta hemma och tröstshoppa lite på internet? skulle nämligen åkt till göteborg idag men pappa ändrade sig i sista sekund. men när maja sen sa att hon kunde följa med mig tändes hoppet för ett ögonblick, dock släcktes det lika snabbt när mamma och pappa inte lät mig ta bilen pga av all snö. cp snö. ärligt talat vi är typ insöade. nu ska jag inte klaga för jag är övelycklig över att vi har snö och jag älskar snö men det går ju inte att sticka under stolen med att man saknar värmen och solen en smula nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte bara skriva vad du använder ikväll då :) du behöver inte ta något kort, de kan du lägga upp senare, men skriv bara vad alla grejerna heter? :) kram

2010-12-01 @ 17:26:35
Postat av: Anonym

skriv bara märken, färg, nummer på de grejerna på kommentarerna i förra inlägget!! :) plz

2010-12-01 @ 17:28:35
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp sminkinlägget ikväll o bara skriva utan bilder då??

2010-12-01 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback