100211


det var så himla fint ute i morse så jag va tvungen att passa på att ta några kort när jag va ute med nalle. 
är helt slut nu så de blir nog en tidig kväll för mig. har knappt varit hemma alls, åkte in till stan vid tio och kom hem nu ikväll. va på teori lektion med johanna för första gången, om jag lärde mig så mycket vet jag inte men jag fick i alla fall bokat min första körlektion, måndag kl 15.00. så här ska det ut och övningsköras i helgen!
förutom de så har jag som sagt varit på torp en sväng. orkar inte ta några kort nu så jag gör de imorgon istället. tänkte även svara på frågorna då så om ni har någon mer, fråga nu!

hoppas ni har haft en bra dag! kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad fina bilder! vad använder du för kamera?

2010-02-12 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback