ALEXANDRA


idag är det ingen vanlig dag för idag är det alexandras namnsdag!
pappsen var iväg och köpte semla och kinderägg till mig imorse som en liten nansdagspresent. jag blev jätte glad eftersom att de inte blev någon semla igår! tyvärr visste han inte att jag inte gillar de där göjset som är i mitten så jag fick äta runt.. men de va gott för de!

nu ska jag göra mig iordning lite, ta på mig kläder och sådär. ska in till biblioteket om en stund och träffa min nya lärare. måste övningsköra lite! sen ska jag antagligen följa med mamma och handla lite mat.
men vi hörs senare! PUSS

ps, vad har hänt med era kommentarer? ds.

Kommentarer
Postat av: tessie

när ska du fotografera dina kläder, jackan, ditt rum å makeupprodukter ? love your blog

2010-02-17 @ 14:45:40
Postat av: alexandra

jag fotograferade faktiskt precis de jag köpte här om dagen och jackan så de kommer upp alldeles strax! mitt rum är rena bomnedslaget så de måste jag ta tag i innan jag kan ta några kort... de andra ska jag fixa. roligt att höra:)

2010-02-17 @ 16:18:48
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback