BODYSTEP

heej! tror ni att jag är trött nu eller.. de va de jobbigaste jag har varit med om, känner mig helt förlamad. men kul va de, ska faktiskt boka mig nästa gång också! 
nu ska jag bege mig ut i köket och göra mig en macka eller något. puss på er

jag har en liten fråga till er;
är det bäst om jag svarar här eller om jag kommenterar själva inlägget tycker ni? har gjort lite både och nu.

anonym: shit fin bild, vad har du för något på läpparma på den här bilden ? skitsnyggt rosa!
svar: tackar :) Clarins, instant light natural lip protector 02.

Kommentarer
Postat av: emmi

gör du slut på ditt studiebidrag varje månad ? tkr föresstem du har skitfint hår, något tips på bra shampoo, balsam, hårvårdsprodukt ? ha de :)

2010-02-18 @ 22:59:13
Postat av: Issabelleb

Vart tränar du någon stanns :P <3

2010-02-19 @ 00:02:20
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de någon "större" fråga kan du svara såhär men annars funkar de att bara kommentera inlägget tycker nog jag. de kan bli jobbigt att svara så hela tiden.

2010-02-19 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback