we are the world


jag ryser i hela kroppen..


de blir ett sent inlägg idag, har inte varit hemma sen igår och när jag väl kom hem satte jag mig ner och svarade på era frågor. hoppas att svaren duger? gjorde mitt bästa..

imorogn ska jag vara på skolan kl 9 och efter de, tro det eller ej, ska jag raka vägen till emaus. klockan tre ska jag på min första lör lektion, wish me luck, de kan behövas.. hade även tänkt att träna, eller jag ska träna! får se ifall det blir någon tid över till biblioteket.
men nä, det är väl bäst att jag lägger mig nu. godnatt PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

när fick du glasögon?

2010-02-14 @ 22:24:47
Postat av: maja

fyfan va underbar låt!!!

2010-02-15 @ 17:46:51
Postat av: Anonym

Hej! kan du inte slänga upp en bild på din svarta sveajacka ? ((:

2010-02-15 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback