love love love


jeans från J Brand, skor Sergio Rossi, topp från Alexander Wang, Cats Necklace och väska från Balenciaga

hejsan. dagen blev inte alls som de va tänkt, åkte varken in till stan eller någon av de jag sa förut. suttit hemma och mått skit hela dagen istället. vet inte vad de har varit med mig de sista men jag har inte mått hundra..
ska försöka få med mig mamma ut och övningsköra nu, måste verkligen! ska till körskolan imorogn och de är ju pinsamt om jag inte har kört någonting..
har tagit bilderna på kläderna så dom är ready to go, jag slänger upp dom senare eller imorgon. PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det kläderna du köpt som är pådenhär bilden ? skriv gärna vart dom är ifrån osv (: bra blogg!!

2010-02-17 @ 21:40:30
Postat av: Lello

Hej ! tänkte bara säga att du e väldans fin=) har några snabba frågor om du har lust att svara:



1 Vad har du för ögonfärg ? använder du bruna linser ? (ser ut så på vissa bilder)



2. Hur ofta äter du onottygheter som godis, chips, fika mm ?



3. Har du något tips på en bra bodylotion ? (;

2010-02-17 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback