nam nam


hello! pappa överraskade nyss med jordgubbar och glass, muums va de va gottans.
fast man blir ju inte midre sugen på sommar. blä vad jag är trött på detta vädret nu!
förövrigt så har jag stadat mitt rum hela morgonen, rensat garderober osv. eller hela och hela, har fått pausa rätt många gånger så jag är inte klar på långa vägar. men ska snart fortsätta, tänkte bara såga hej först.

senare blir de antagligen thai med tjejerna, ska bli mys. stina elin maja och erica åker till fjällen imorgon så man måste ta vara på dom små liven medans man kan! förutom de så har jag inte planerat någonting. skulle ha tränat men jag har sån jäävla huvudvärk och min träningsvärk i vaderna ska vi inte ens prata om.. lite massage skulle inte skada.
nä men nu måste jag göra lite nytta. PUSS

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack alexandra! :D

2010-02-19 @ 16:47:59
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: Issabelleb

sv - åååh vad gott med glass och jordgubbar ,

Jag tränar på friskis och svettis ;)<3

2010-02-19 @ 18:43:37
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för färg på din id foundation ? :D

2010-02-19 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback