right now


tjabba tjena! sitter just nu på stadsbiblioteket och pluggar lite. varit rätt så effektiv måste jag säga så tycker jag va värd en paus nu.
senare vet jag inte rikrigt vad som händer, beror lite på hur jag mår. är ju som sagt väldigt förkyld. hade fram tills nu planerat att träna när jag är klar här, men pappa va sten hård "det blir ingen träning för dig alexandra!". ska se om jag kan övertala honom över maten sen, ska nämligen snart sticka iväg och käka thai soon. 

måste sticka nu, bigogar bild sen.
svarar på era frågor senare ikväll också, så ös på med frågor nu.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va ljus i håret du har blivit. jätte fint

2010-02-12 @ 17:56:22
Postat av: emina

bra alexandra! mer kort på dig själv! hihi puss <3

2010-02-14 @ 15:17:48
URL: http://eminaamujezinovic.blogg.se/
Postat av: Elvira

har du färgat håret ljust igen?:D hur fint som helst!

Gosi<3

2010-02-17 @ 20:57:42
URL: http://elvirahellden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback