shouldersss


want want want want want..

hej allihopa! måste börja med att säga att ni är grymma på att ställa frågor!
hoppas ni har haft en bra dag, själv har jag haft de jäkligt tungt. träffade min lärare på biblioteket vid 3 tiden, efter de vandrade jag bort mot gymmet och jag trodde seriöst att jag skulle tappa huvudet, va nog inte så frisk som jag trodde att jag var.. men men jag tog de lugnt i alla fall och trots att jag flera gånger trodde att jag skulle ramla igenom golvet så lever jag.
men nu är det dags för makaroner och köttfärssås, yummie.. puss på er


Kommentarer
Postat av: Penny

Bra att du lever lille alex! vi ses i morgon när vi ska se på baksmällan och skratta så vi kissar ner oss :) pusss

2010-02-11 @ 07:11:00
Postat av: Anonym

när svarar du på frågorna då? :)

2010-02-11 @ 13:22:19
Postat av: alexandra

klart jag lever dumsnut! haha yeah..



tänkte svara på frågorna imorgon :)

2010-02-11 @ 23:45:28
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback