house of harlow

 

 

gokväll allihopa. sitter i soffan med nalle bus och har precis mumsat i mig macka och varm oboy, gottigottgott. träningen gick bra, de va inte lika jobbigt som förra gången men jobbigt va de. på torsdag kör vi igen! 

tyvärr har de inte blivit så rolig uppdatering från min sida dom sista dagarna (eller jag vet inte vad ni säger men jag tycker allt att jag kan bättre) men de beror på att vi har haft kristin ellen och pär hos oss i tre nätter. måste passa på att umgås med dom, men jag kommer tillbaka!

nu ska jag bege mig in i mitt rum och sätta på baksmällan tillsammans med kristin och pellen ellen. hört att den är grymt rolig så nu har jag jätte höga förväntningar.
hoppas ni har haft en bra dag! (ni glömmer väl inte att kommentera? tss..) PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Tina

Ta mer bilder på dig själv, dagens outfit osv , roligare att läsa då !! :D annars trevlig blogg, ge gärna mer tips på vad du använder för produkter osv ((:

2010-02-22 @ 21:32:01
Postat av: Penny

den är sketsköjj! ;D kul att du börjat uppdatera mera! :)

2010-02-24 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback