tjing tjong


hej! jag hade fullt upp med att umgås med kristin ellen och pär igår så de blev ingen uppdatering. vi kollade melodifestivalen och mumsade gotta. men nu är jag här. ska in på body vive sen med kristin och mamma, är rätt sugen på att gymma så får se om jag hoppar de och kör stenhårt på gymmet istället. sen kan jag berätta att den där jävla bodystepen fortfarande gör sig påmind i mina vader, kan knappt gå! aj.. 

i fredags blev de thai med maja stina och albertina, jätte mys va de! efter de pulsade vi hem till robin och kollade lite ishockey och sådär. nice friday..
nu ska jag spela tv spel med min syster yster! 

Kommentarer
Postat av: Issabelleb

åååh vad gott det ser ut =)

2010-02-22 @ 00:16:04
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: maja

ja de var supermysigt och gott!:D

2010-02-26 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback