de lilla extra

halloj! sitter i ena ändan av soffan med mamma snarkandes i den andra. det blev tyvärr ingen träning för mig, slumrade till när vi kom hem så de blev lite för sent. får göra lite situps och göra så gott jag kan här hemma istället..
funderar på vad jag ska hitta på ikväll, kan inte rikrigt bestämma mig. men de lutar nog åt 18 års kalas. problmet är bara hur man ska ta sig hem och sådär då.. men men de fixar sig alltid.

nu ska jag väl hoppa in i duschen tror jag! men först ska jag pröva kläderna jag köpte igår (ni får få bilder på så fort jag får tid).
beroende på om jag sticker iväg sen eller inte så kanske jag får ta och svara på frågorna imorogn istället. får se vad jag hinner. nu ropar duschen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback