100215


hello!  hoppas ni har haft en bra dag allihopa. själv fick jag reda på att min lärare hade fått en liten bebis i morse så de blev inget möte med henne. åkte till emaus med en gång istället. när jag va klar där drog jag faktiskt hem. kristin och ellen har nämligen varit här hela dagen. blev så mys sugen så jag åkte hem och myste med dom! 
vid 3 tiden åkte jag in till körskolan, gissa om jag va nervös!? jag höll ärligt talat på att skita ner mig.. men de gick bra, haha rätt bra i alla fall.
efter de blev de hårdträning, elin va med en sväng. men hon va rätt mör efter förra helgens bravader.. 

känner mig rätt dassig nu så de kanske får bli en tidig kväll, vi får se. kanske sätter på en film eller något.. puss
 
Anonym
: Hej! kan du inte slänga upp en bild på din svarta sveajacka ? ((:
svar: självklart de kan jag göra! fixar de så fort jag får tillfälle :)

anonym: när fick du glasögon?
svar: de har jag haft länge. dock använder jag dom knappt, vilket jag egentligen borde göra eftersom att jag ser som en kratta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback