100218

 
nu är jag lite trött på all snö, vill ha sommar. funderar nästan på att färga håret mörkt igen också men näe..

kom hem från körskolan för en stund sen, eller jag körde vid 3 så de är ett bra tag sedan. ska åka in till gymmet om en stund. jag mamma och krstin har bokat in oss på bodystep, har aldrig testat de förr så de ska bli kul. kan tänka mig att de kommer gå åt pipsvängen efterson att jag har noll kordination, men vi får väl se. 

måste säga att de är så himla roligt när ni kommenterar, blir jätte mycket roligare att skriva när ni kommer med önskemål eller när man vet att ni tycker om de. fortsätt med de :)


anonym: är det kläderna du köpt som är pådenhär bilden ? skriv gärna vart dom är ifrån osv (: bra blogg!!
svar: nä om de ändå vore så väl.. hehe nej det är kläderna i inlägget under som jag köpte. visst, jag skriver till de när jag kommer hem från träningen. tack så mycket! :)

Lello: Hej ! tänkte bara säga att du e väldans fin=) har några snabba frågor om du har lust att svara:
1 Vad har du för ögonfärg ? använder du bruna linser ? (ser ut så på vissa bilder)
2. Hur ofta äter du onottygheter som godis, chips, fika mm ?
3. Har du något tips på en bra bodylotion ? (;
svar: hej! nämen hehe tack så mycket :) sure.
1. jag har bruna ögon
2. hmm jadu, jag försöker väl hålla mig till helgerna men de är jätte olika.
3. jag använder en hudlotion från apoteket som jag tycker är helt okej, vet inte vad den heter men den rosa du vet? annars så är marja entrich hudlotion helt underbar, dock är den väldigt dyr..

angånde frågorna om jackan så köpte jag min på pondus. tror tyärr inte att den finns kvar nu men jag kan tänka mig att de finns att köpa på internet :) annars kommer den helt säkert komma in till vintern igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit fin bild, vad har du för något på läpparma på den här bilden ? skitsnyggt rosa!

2010-02-18 @ 18:58:56
Postat av: Anonym

men snälla, vem bryr sig om hur ofta du äter saker? ska man veta det för att försöka vara likadan eller vad? helt desperat

2010-02-18 @ 20:31:13
Postat av: alexandra

haha jag svarade bara på frågan. ta de lugnt

2010-02-18 @ 21:04:56
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback