bästis


heej. de har varit en lugn dag i dag, har inte alls mått prima skinka. sov i soffan i nästan två timmar och jag hade antgaligen legat kvar längre om de inte va för att min mage skrek hysteriskt efter mat. som tur är blev de bättre efter lite tacos och nässpray så jag och tistin följde med mamma och pappa till torp. fikade och hade de trevligt. fick köpt mig nya träningsskor, vilket var behövligt. så nu ska de tränas! ska bara bli frisk först...

nu ska jag lägga mig i sängen och satsa på att bli frisk. sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt!

2010-02-24 @ 00:44:22
Postat av: nea

Hur har du råd med så dyra smink grejjer å sånt när du bara får du ditt studie bidrag ? :) nyfiken bara eftersom jag också får mitt, men de räcker ju inte så långt o id å sånna märken kostar ju endel :P supersöt hund föressten! KRamis

2010-02-24 @ 16:10:14
Postat av: ella

kan du inte ta kort på dina träningskläder ? :D

2010-02-24 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback