system professional

anonym: gör du slut på ditt studiebidrag varje månad ? tkr föresstem du har skitfint hår, något tips på bra shampoo, balsam, hårvårdsprodukt ? ha de :)
svar: oj de är olika, oftast gör jag nog de men de är som sagt olika.
tack så mycket :) just nu använder jag wella system professional som är helt grymma! jag har rätt tjockt och mycket hår och de är inte helt lätt att hålla ordning på så jag måste vara noga med att använda "rätt" produkter, och dessa tycker jag är hela fantastiska! speciellt den lilla tuben som man lägger i efter man har duschat (i torrt hår?) som liksom klistrar ihop topparna och gör de mjukt och fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det exakt dem som är på bilden du använder ? Kram ! :)

2010-02-24 @ 16:08:52
Postat av: Anonym

jaa de är exakt dem :) kram kram

2010-02-25 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback