AVATAR

hejhej. de fanns ingen tid för mig att uppdatera igår. åkte till trollhättan strax efter att jag vaknade, hittade en mysdress och ett par skor men annars va de rätt dött.
efter de åkte jag direkt in till stan för att boka biljetter till avatar. jag och matilda gick på den tidiga föreställningen och herrejävlar va bra den va! vi satt och vred oss under hela filmen. riktigt bra va den! har ni inte sett den ska ni ABSOLUT göra de.  
efter filmen åkte jag till min mormor och morfar tillsammans med mamma pappa och nalle, åt lite och hade de trevligt. när jag väl kom hem kollade jag fotbollen och efter de va klockan miljarders så jag orkade inte slå på datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback