modekungen


hur söt va inte den här klänningen från modekungen då? LOVE IT! längtar extremt mycket efter sommaren nu, är jädrigt trött på all snö.. hmm, men först blir det 18 års kalas!
 

imorgon blir de först en sväng till fabro doktorn och efter de träning. sedan bär det av till göteborg, ska kolla avatar 3D och käka räkmacka! kommer hem i rimlig tid för att hitta på något efter men så långt har jag inte kommit i planeringen än.

när jag ändå sitter här och skriver tänkte jag be om ursäkt för att jag är så dålig på att lägga ut egen tagna bilder. har inte blivit så mycket kort de sista. ska försöka bättra mig.
men nu är det bedtime, godnatt allihopa. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback