inte okej

okej nä detta är inte okej. jag har verkligen blivit skit kass på det här..  vet inte vad det är som har flugit i mig, men vad det än är så är det inte okej!


har i alla fall varit inne i stan och firat elin som fyller hela 18 år i dag. satt på en uteservering och käkade thai och små snackade lite. himla trevligt. innan det var jag och johanna ute på torp och köpte present i sista sekunden. sprang på en jätte fin klänning inne på h&m som först var meningen att elin skulle få men när det i slutändan blev en uppblåsbar pool, ett armband och lite annat kul istället så fick den följa med mig hem.. hihi
förövrigt har jag BARA pluggat teori i dag, gissa om mitt huvud håller på att döö.. hade egentligen inte alls tid att åka in till stan men så fick det bli, man fyller bara 18 en gång.

nu är det bedtime. fixar bilder och allt vad jag har lovat imorgon om det inte är skinande sol för då ska jag fasiken ut och sola efter min körlektion vid 12 (?) måste dubbel kolla tiden. har knappt varit ute i solen någonting när det har varit så fint väder så har lite dåligt samevet..  men men godnatt allesammans. puss!


GRATTIS ELIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på alla frågor i de 2 inläggena under imorn också ?? (A) :D pusskram

2010-07-07 @ 00:13:42
Postat av: belma

tjena!! kan du inte lägga ut bilderna från miidsommar + på dina senaste inköp (typ från gbg sist) och svara på frågorna i de 2 andra senaste inläggen?? kraaaaam

2010-07-07 @ 19:54:40
Postat av: Anonym

Hur såg klänningen ut som fick följa med dig hem?? ;D

2010-07-07 @ 19:55:39
Postat av: evelina

svara på frågorna i inläggena under snälla? & lägg upp bilderna vore kulL! :D

2010-07-09 @ 13:20:52
Postat av: g

diina läsare saknar dig ;P lägg upp bilder från midsommar å va du köpte i gbg o nu de senaste :D + svara på frågorna i dom 2 seanste inläggen! hoppas allt är bra med dig :) kramkram

2010-07-12 @ 19:40:06
Postat av: kat

Uppdatera med bilderna från midsommar och andra nya bilder om du har :D plus lägg upp bild på dina senaste inköp och svara på frågorna! snälla snälla :) kramm

2010-07-19 @ 00:14:29
Postat av: Anonym

haha jaa, du är banne mig inte en super-uppdaterare iaf..!

2010-07-22 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback