100624

hejsan. ska alldeles strax plugga lite teori men innan ville jag bara säga hej och tala om att jag lever även om det kan vara svårt att tro.. efter teorin ska jag ut och plocka blommor till midsommar kransen.
taggad inför imorgon, är på ett helt strålande humör! först blir det mys här hemma och efter det ska jag in till stan och möta upp tjejerna, fixa lite och sådär. sedan ska vi vidare till fasseröd hem till joakim.   

nu får jag kila, men jag ska försöka höra av mig senare. imorgon kan det bli lite tight med tid.  ha det bra. bjuder några underbara bilder från sist jag och tejerna sammanstrålade så länge, och nja den kvällen slutade inte prima för mig.. gjorde den det för någon av oss? kramis



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du på läpparna? förutomm clarins :) kram

2010-06-24 @ 19:59:27
Postat av: Anonym

kan du svara på frågorna i detta å inlägget under? snälla snälla :)!

2010-06-24 @ 20:54:18
Postat av: alexandra

jag använder ett läppstift från mac och så har jag även ett läppglans från i.d. kan slänga upp bilder på de :)



har gjort det =)

2010-06-24 @ 20:55:28
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej tack för svaret, va verkligen jättefin färg på läpparna! kan du inte bara skriva vad läppstiftet och läppglanset heter, vilken färg eller nr osv? kram;D

2010-06-24 @ 21:33:56
Postat av: alexandra

myth heter färgen på läppstiftet, dock är dét alldeles för ljust för mig så får dutta försiktigt när jag ska ha det :p läppglanset är bara genomskinligt :)

2010-06-24 @ 21:42:16
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Penny

Lånar bilderna och lägger upp på FB ;) puss ses imorgon sötnos!

2010-06-24 @ 21:47:53
URL: http://withoutregrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! du ser ut att ha så fin hy :) vad använder du för ansiktskräm o vilken bodylotion? kramiss

2010-06-24 @ 22:30:32
Postat av: Anonym

vad hade du till den toppen/klänningen du har på bilden? shorts,leggins,inget alls? kraam :D

2010-06-24 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback