heej


nu hoppas jag att alla har haft en riktigt fin helg. det har jag haft. midsommar blev alla tiders. lägger upp bilder från de så får jag får alla. så länge bjuder jag på denna som togs i alla hast innan jag åkte in till stan. hann inte göra mig någon krans så det fick bli en liten blomma i håret istället. 

stina kommer snart hit och myser, antagligen stannar hon över och solar med mig penny och kanske joakim här imorgon också. vi får se. har nästan inte fått vara ute någonting i det härliga vädret så imorgon satsar jag på en hel dag!
men nu måste jag ut och röra på mig lite, tänkte ta mig en promenad med nalle och sedan duscha honom. puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är. vad har du för klänning? :)

2010-06-27 @ 20:39:06
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bild på vad du hade dig på dig på midsommar? klänning, skor mm o vart du köpt de =)kram

2010-06-27 @ 22:59:20
Postat av: majlinda

hejsan! skulle vilja börja med att säga att ja tycker du har en jättetrevlig blogg å de e väldit fin :) har ett par frågor som jag skulle uppskatta mkt om du svara på och sett på de andra kommenterarena att många undrar ungefär desamma så du svarar nog till fler äm mig isåfall ;D hihi kram



1. Vad använder du för smink just nu ? vilka märken på foundation, läppar, puder, mascara, kajal mm?



2. Vad använder du för ansiktskräm samt bodylotion?



3. Kan du lägga upp bild på din outfit från midsommar och skriva var du köpt klänningen? ser superfin ut ;D



4. Fler bilder på favoritkläder och festskor!? :D



5. Bild på dina senaste inköp bla från gbg!? :D



6. Vilket märke på solskyddsprodukter brukar du använda såhär på sommaren?



7. Din favoritlåt just nu? (du kan säga fler hehe)

2010-06-28 @ 01:31:43
Postat av: Anonym

lägg upp bilder från midsommar!!:)

2010-06-28 @ 10:14:27
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen?? :)

2010-06-28 @ 20:56:23
Postat av: tina

kan du inte lägga upp bild på klänningen du hade på dig på midsommar å skriva vart du köpt den? kram på dig =)

2010-06-28 @ 21:13:27
Postat av: Anonym

använder du fortfarande finish powder från elisabeth arden?? har du nåt solpuder isf vilket märke å färg kramis söt

2010-06-28 @ 21:44:22
Postat av: Anonym

uppdatera!:d

2010-06-29 @ 18:27:23
Postat av: Anonym

vilken e din favoglass nu på sommaren ? =D

2010-06-29 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback