godmorgon

har ganska nyss ätit en riktigt stadig frukost, mätt som aldrig förr, fast behagligt. i alla fall. skulle egentligen åkt in på mq rean förut men det var så mycket härligare att ligga kvar i sängen så när jag väl var öppe var det för sent.. så här sitter jag vid köksbordet fullproppad med mat istället. lika bra kanske? hade antagligen gjort av med massa onödiga pengar om jag hade följt med, som jag förresten måste spara! fast något till midsommar kanske.. hihi vi får se.  

sett att ni vill ha frågestund, tycker inte att jag gör annat än att svarar på frågor hehe.. men det kanske vi kan ordna.
nu måste jag kila, tänkte plugga och sedan gå ut och lägga mig i solen. ha en bra dag allihopa! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

va åt du? :D jaa kör på frågestund igen!!

2010-06-16 @ 11:12:26
Postat av: tina

frågestund !

2010-06-16 @ 11:14:25
Postat av: M

Lägg upp bild på de du köpte i gbg! :D

2010-06-16 @ 11:20:46
Postat av: Anonym

bild på de du köpte i gbG!:D och kör på frågesund:D

2010-06-17 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback