ääntligen


mys på skeppsviken med tjejerna

hej! ääntligen har jag fått ordning på internet igen! det var på sin tid..
vart ska jag börja? känns som om det finns hur mycket som helst att säga. hmm.. va i göteborg med mamma och pappa i förrgår, rikrigt mysigt. fick med mig en del hem som jag tänkte visa er någon dag när jag får tid.

hehe eller vi hoppar över de där och går direkt till midsommar. vad ska man göra då tro? känns som om det är en dag man vill vara med sina nära och kära, bara sitta och ha det trevligt. jag fullkomligt vägrar att åka till grebbestad som förra året. över min döda kropp att jag åker dit! nej det ska som sagt vara en mys dag..   
 
så vad händer idag? jag och mamma snackade på att åka till torp senare. är inte speciellt sugen men skulle behöva lämna tillbaka lite saker så vi får se. annars skulle jag verkligen behöva ta en sväng till gymmet, eller åtminstonde dra ut och springa. behöver rensa huvudet... drömde en jätte dum dröm förut som liksom har satt sig fast, drömt mycket jobbigt de sista. skit jobbigt. intresseklubben noterar? i know..

nä nu ska jag se i fall jag kan få tag på mina damer, känner att jag behöver träffa dom. prata lite och bara umgås.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen bild på dig?:)

2010-06-10 @ 19:26:13
Postat av: Anonym

Hej! Har du köpt någon mer bikini i år? isåfall hurserdenut? kramiis:)

2010-06-10 @ 19:26:53
Postat av: Anonym

jaa lägg ut bilder på de du köpte!! :) och skriv vilka affärer, jättemysig blogg kramkram

2010-06-11 @ 00:34:41
Postat av: Anonym

bilder på de du köpte!:D

2010-06-11 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback