martini


nu var det ett tag sedan, igen.. måste verkligen bättra mig! jag lovar att jag försöker, går inte en jäkla dag utan att jag tänker på att jag måste uppdatera men de blir bara aldrig av.. förlåt. hoppas ni kan stå ut lite till, håller tummarna för att jag ska bli bättre.

hade totalt glömt bort att jag skulle på 18års kalas till nicole sist så när jag väl blev påmind en timma innan jag skulle vara där var det bara att hoppa in i duschen och slänga sig iväg till torp. vi hade det jätte trevligt, åt mat och fnittrade. super nice, som alltid. 
vad har jag gjort annars? i fredags var det fullt ös. först satt jag och tjejerna hemma hos mig och körde som aldrig förr, spelade shot bingo.. sedan bar det av hem till david där vi fortsatte likadant.. behöver jag säga mer? blev bjuden på någon mint skit av sara och sen är det svart. det togs en del bilder under kvällen som jag ska visa er så fort stina och johanna skickar dom till mig. resten av helgen har jag myspys med joakim :)

nu är det bedtime, lägger ut några favoriter imorgon så håll ögonen öppna! puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: johanna

glöm inte att lägga upp bilderna från i fredags o bilder på favoriterna idag!! kram

2010-06-15 @ 11:02:32
Postat av: Anonym

Hej! jättetrevlig blogg synd att du inte uppdaterar lika ofta som förr bara, Kan du inte ha frågestund igen?:D puss och kram!!

2010-06-15 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback