hejsan


ska snart iväg in till stan för att möta upp några kompisar, vi tänkte sätta oss på skeppsviken och mysa i kvällssolen. skulle egentligen behöva träna men känner att jag behöver lite tid tillsammans med mina vänner så jag får väl hoppa träningen i dag med. igår fastnade jag på en uteservering med en glass i näven istället. vart ska detta sluta? hehe nej men jag får se till att klämma in ett riktigt hårt träningsspass imorgon.

det var väldigt trevligt igår, blir aldrig fel med mina goa tjejer. (ursäkta den dåliga bilden) stina och maja stannade över så vi ställde klockan på 9 i morse så vid halv 10-10 låg vi ute i solen och pressade. sedan åkte vi in till stan vid 2 tiden och kollade på alla studenterna. herreguuud va jag längtar tills det är min tur, man blir nästan lite ledsen. jag vill nu!!

jeansen kostade 899kr om jag inte minns fel. i fortsättningen gör jag nog så att jag svarar på d flesta av era frågor i kommentarsfältet, blir de bra?
ha en bra kväll nu allihopa! puss och kram     

Kommentarer
Postat av: Maja

Mysigt som sjutton!!

2010-06-04 @ 00:36:59
Postat av: Anonym

kan du inte ha fler kort på dig? :) kram (hoppas du lägger upp bilderna på favokläderna imorrn)

2010-06-04 @ 02:31:25
Postat av: tina

FRÅGESTUND:D

2010-06-04 @ 02:31:45
Postat av: alexandra

det var myspys maja! :)

hehe jo jag får försöka med de.. hinner tyvärr inte uppdatera idag. men om jag mot all förmodan skulle hinna så lovar jag!

haha nu igen? maybee baby ;)

2010-06-04 @ 16:58:30
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: malin

hej, tror jag såg dig på studenten. du hade en sån fin väska, vart är den köpt? kram

2010-06-04 @ 19:08:49
Postat av: Anonym

uppdatera med bilder ! :)

2010-06-06 @ 22:20:17
Postat av: Anonym

hej! jättefin bikini du köpt, undra bara varför du inte köpte zebra trosor till också ? :D kraam!

2010-06-06 @ 22:21:06
Postat av: nattis

hej!! undrar bara vilken storlek du köpte på bikinin i inläägett nedanför? :) tänkte beställa en sån på hms sida å tror vi har ungefär samma storlek så, plus att det är svårt att se där hur stora de är :p tacksam för svar, krampådig :D

2010-06-07 @ 01:52:37
Postat av: emina s

lägg upp bild på favokläderna o skriv vart de e ifrån kramis!

2010-06-07 @ 10:24:13
Postat av: Anonym

använder du nån gång något annat tilll dina läppar än clarins läppglans?:))

2010-06-07 @ 10:36:06
Postat av: Anonym

vad har du gjort idag? :)

2010-06-07 @ 13:20:24
Postat av: Anonym

hej! varför köpte du inte zebrabikini trosor också utan svarta istället ? och vilken sthl köpte du på bikinin? pusskram=D

2010-06-07 @ 21:57:37
Postat av: liridona

Halo! skulle vilja ha ett shoppingtips av dig för tkr du har himla fin stil:), kan du gå in på denna "http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_KOR&shoptype=S" och säga vad du tkr om den typ blommiga toppen tredje längt ut till höger på sidan 4 ? (en blond tjej med jeansshorts) vore jättekul att höra din åsikt, om du skulle kunna tänka dig att köpa en sån osv ;P kram på dig! (hoppas du lägger upp bild på favvokläderna snart ds.)

2010-06-07 @ 22:00:25
Postat av: anonym

Tjena! såg också dig på studenten tror jag, undrar också vart du köpt den fina väskan du hade där?:) och så undrar jag vad du har för storlek på din jeansjacka (från gina) ?? kramis

2010-06-07 @ 22:01:48
Postat av: alexandra

heej! tar och svarar på era frågor här :)



på bikinin har jag 38 på båda delarna. dock tycker jag att överdelen är lite för liten.. tyckte helt enkelt att det var snyggare med svarta byxor till så så fick det bli.



om jag har förstått rätt så tycker jag att den blommiga toppen var jätte söt (:



jag har xs på jansjackan :)



väskan köpte jag i turkiet, tack så mycket =)

2010-06-10 @ 15:54:51
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback