DIESEL


jag har fått en del frågor om min klocka från diesel som jag har på mig på bilden lite längre ner. jag köpte min i stockholm på en diesel affär och den blev min för ungefär 1800 om jag minns rätt. tröjan är från gina.   

förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag var bokstavligt talat helt död. gick upp vid 6 och va på emaus vis halv 8, slutade strax efter 3 och då var det bara att åka raka vägen hem och hoppa in i duschen. sov på soffan i kanske en hanvtimma och sen åkte jag och mamma till gymmet för att gå på bodystep med stina.  när jag kom hem igen var det bara för mig att hoppa in i duschen igen och efter de va de dags att lägga sig eftersom att jag skulle upp vid 6 idag igen..

nu är det dags för mig att återigen hoppa in i duschen. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du på emaus? :)

2010-03-06 @ 11:41:59
Postat av: Anonym

Vad är emaus och vad gör du där ? kram ((:

2010-03-08 @ 09:50:40
Postat av: annie

Hej! såg att du använder id baremineral foundation, har också prövat den, men tycker det är lite svårt att "få till det" snyggt. Har du något tips? Vad använder du för underlagskräm/primer? Använder du något puder ovanpå? :)

2010-03-08 @ 09:53:31
Postat av: Anonym

dags att uppdatera lite ! :)

2010-03-08 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback