my little friend


hejsan! kom på att jag inte har visat min nya kompis som jag köpte här om dagen. tog en liten snabb bild för att visa er, dessvärre blev den inte så bra men man kan inte lyckas varje gång. 
jaja. hur mår ni idag? själv mär jag bättre än igår, tack vare min syster. låg i sängen imorse och tyckte synd om mig själv delvis pga av att jag inte skulle få gå på stepp ikväll. men så tog jag en vild, VILD chansning och smsade Kristin och frågade om hon ville med, och de ville hon! så jag flög upp ur sängen, slog på datan och bokade oss!

dock blir de nog inga bilder på träningskläderna och svar osv idag då om jag inte hinner ta dom innan jag åker iväg.
usch ni förstår inte hur hemsk jag känner mig, förstår de knappt själv. jag menar, de är en blogg? men så är det, jag känner mig hemsk när uppdateringen är dålig och som nu, speciellt som nu, när jag inte gör de jag lovar. har en rejäl bloggtorka just nu men vi hoppas på att de snart är över. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg. är den bra?

2010-03-15 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback