tanjas s london

hello beautiful!
sitter på biblioteket och väntar på min lärare. eftersom att lovisa har fått bebis så ska jag träffa en tjej som heter anna smith så nu är jag lite spänd.. man måste ju göra ett gott första intryck menar jag. hehe nej men de ska nog gå bra.
fick lite tid över här nu, eller mitt huvud funkar inte så jag tog mig en liten paus.
elin pelin kommer vid 3 tiden så så fort jag e klar med anna så ska vi ta oss ett rejält snack, ta igen lite missad tid.. sen ska vi vandra bort mot gymmet, hon och stina ska boxas så jag får ta mig ett pass på gymmet. går ju inte att boxas själv heller..
hmm ja de va väl vad jag hade att säga, ska återvända in i böckerna nu.
men vi hörs senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback