PUSS PÅ ER


hej! måste börja med att säga att jag blev super glad när jag loggade in och såg hur många som hade kommenterat, fortsätt med de! man blir så mycket mer inspererad till att skriva då. nu de sista har insperationen inte varit på topp, men jag skyller på att jag har varit sjuk. haft feber och mått extremt illa. ingen höjdare. men nu är jag fit for fight och om sanningen ska komma fram är jag sjuukt taggad på en galen kväll med damerna!
men nu är mina kära systrar och deras respektive på väg hit, vi ska kolla melodifestivalen och käka lite gott. fira åsa som fyllde år för ett litet tag sen. 

jag svarar på frågorna och lägger upp alla lovade bilder imorgon kanske? låter de bra? ska se om jag hinner och orkar, men det utgår vi ifrån!
nu ska jag kila ut i köket och hjälpa mammsen med maten. puss puss

ps, jag efterlyser ett kors halsband, u know what I mean? silvrigt, ganska kraftigt och långt, enkelt? någon av er som vet vart de går att få tag i? KRAMIS

Kommentarer
Postat av: emina

finns skitsnyggt korshalsband på lindex! stort och perfekt! :D

2010-03-13 @ 23:12:58
URL: http://eminaamujezinovic.blogg.se/
Postat av: emmy

kolla på asos.com :)



vart klipper du dig? :D

2010-03-14 @ 12:53:40
Postat av: Anonym

GLöm inte svara på frågorna & lägga upp bild idag nudå ! :D kramis

2010-03-14 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback