hejsan


nu va de länge sen, förlåt men jag har varken haft ork eller tid. verkar ju aldrig bli frisk.. satt och skrev igår men jag fick stänga av för huvudet höll på att gå sönder. ska till vårdcentralen sen så vi hoppas på att dom kan tala om vad som är fel.
känner mig inte speciellt fräsch men, your wish is my command så jag bjuder på bilden ovan. ska försöka bli bättre på bilder och sådär, promise.

lite snabbt om helgen, i fredags va jag på high school musical med min syster och Linn. efter de begav jag mig hem till stina och maja och hade de lite trevligt. och i lördags va jag mamma och pappa på göteborg horse show. mådde riktigt dåligt den dagen så de va nära att vi åkte hem och sålde biljetterna, men så blev de uppenbarligen inte utan jag kämpade vidare.
jag tog tyvärr inga bilder, kom på för sent att jag skulle tagit med mig kameran så de är synd. men pappa lyckades ta några bilder på hästhoppningen så får se ifall jag kanske lägger ut dom sen. vet inte riktigt hur intresserade ni är av de men men, vi får se.

tänkte försöka plugga lite nu, sen ska jag vidare till körskolan. ha en fortsatt trevlig dag! PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du ärr!

vad är det för klocka du har?

2010-03-01 @ 19:50:40
Postat av: Linnea

vart har du köpt tröjan och klockan ? Snygg stil å fin bild =)

2010-03-01 @ 20:15:44
Postat av: Issabelleb

snygging !! ,

2010-03-01 @ 22:37:21
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild, var har du köpt klockan? vad e de för märke å pris ? kram !

2010-03-02 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback