100316


tjena! kom precis hem efter en hel dag i trollhättan. varit på kurs (photoshop elements) och innan de kikade jag lite på överby. dessa två toppar från h&m va farligt nära att följa med hem, dock fick jag hejdat mig.. istället hittade jag lite annat smått och gott.

är helt kletig i håret så funderar på om jag ska ta och duscha snabbt innan jag lägger mig. det var nämligen så att jag inte fick till håret hur jag än försökte imrose. och tillslut blev jag så desperat att jag slängde i de mesta som fanns framför mig, bla oila. vilket jag inte skulle ha gjort.. tyvärr hann jag inte tvätta om håret så jag har varit illa tvungen att gå runt med de hela dagen. inget att rekommendera.

jag skaaa svara på era frågor, de är bara de att jag tycker de är roligare om man lägger upp bildena samtidigt. fast jag vet inte vad ni tycker? men jag gör det imorogn då, med eller utan bilder. nu är det bedtime. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte du ?:) lägg upp bild!

2010-03-16 @ 23:16:44
Postat av: Anonym

vad var det för kurs? nåt me skolan att göra eller? va du där själv? :)

2010-03-16 @ 23:21:36
Postat av: Anonym

va har du för jacka just nu förutom svea ? :D nåt tips på snygg vårjacka? kramkram

2010-03-17 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback