rubrik



hej! sitter med elin och stina i mitt rum, har precis kollar på film och käkat massa gott. nästan lite för mycket om gott jag ska vara ärlig..
(ni får ursäka den underbara bilden, men de va de bästa jag hade att komma med just nu. ser ut som ett yrväder men jag skyller på att jag var hyfsat nyvaken)
men men, jag tänkte bara säga att jag har börjat svara på frågorna. har bara några kvar så får se ifall jag orkar svara på dom innan jag lägger mig. annars LOVAR jag att jag gör de imrogn. hade inte så mycket tid som jag trodde att jag skulle ha idag, varit i stan med mamma och haft körlektion. nu ikväll kom som sagt stina och elin på besök.
ber återigen om ursäkt för min dåliga uppdatering. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin i håret, hoppas du svarar på resten nu också :D

2010-03-17 @ 23:31:10
Postat av: Annie

vart e kläderna du har bilden ifrån? kramis(:

2010-03-17 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback