100302


hej! jag skrev ett inlägg i morse men de verkar inte ha publicerats. hatar när de blir så.. men i alla fall. de gick bra hos fabro doktor igår, han skrev ut penicillin men trodde att huvudvärken berodde på att jag spänner mig. så nu blir mamma eller den stackarn som är med mig illa tvungen till att ge mig massage 10-15 minuter varje dag.
innan jag åkte till vårdcentralen va jag och mamma och lunchade med morfar på cactuz, mums! vid 5 tiden bar det av mot gymmet, gick på bodystep. grymt roligt är det! om ni inte har prövat de tycker jag absolut att ni ska de. men är hellt död efteråt. 

kom ganska nyss hem, har varit och tränat med pappsen. körde bara styrka och hoppade konditionen.
va i trollhättan förut och kollade kök och mobil. sedan körde jag faktiskt hem, känn på den ni! haha näe men inte  hela vägen, de vågar jag inte. körde i stan för första gången igår och ärligt talat så höll jag på att skita ner mig! det va de värsta jag har varit med om. så vi fick ta gamla vägen hem från trollhättan där de inte är så mycket trafik. sen när vi kom fram till stan fick pappa ta över.
va ute på lång promenad med nalle i morse också, härligt väder. men nu är jag fruktansvärt trött på all snö! de går knappt att ta sig fram ute.. nej nu vill jag ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Amina

Hej! När kommer bild på träningskläder och garderoben ? Kram på dig söt (::

2010-03-02 @ 21:29:11
Postat av: Anonym

Hej, vad använder du för färg och märke på ögonskogga, eyeliner och kajal ? Bra blogg ;)

2010-03-02 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback