100308

hej! skulle egentligen svara på några frågor nu men jag ser att klockan springer iväg så jag får ta de senare. ska kila ut i köket och fixa lite mat, sedan ska jag vidare till gymmet. skulle egentligen på stepp men känner inte för att gå på de själv så de får bli gym idag..
sedan vill jag bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering, de går liksom i vågor. de sista har de varit mycket, eller mycket och mycke, men en del att tänka på. läkarbesök hit och dit, körkortet och allt va de innebär, plugg och jaa ni vet, praktiken osv..
vi hörs ikväll! puss på er 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer bild på träningskläder och svar på frågorna ?! :)

2010-03-09 @ 10:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback