-

Amina: Hej! När kommer bild på träningskläder och garderoben ? Kram på dig söt (::
svar: hejhej! min garderob är ingenting att se för tillfället, alldeles för liten till alla kläder så de är bara kaos. men jag kanske kan fixa en bild ändå. ska köpa ny garderob så de ska snart bli ordning :) 
mina träningskläder är i tvätten just nu annars hade jag kunnat ta kort idag. men de får bli en annan gång. kraaam :) 
  
anonym: Hej, vad använder du för färg och märke på ögonskogga, eyeliner och kajal ? Bra blogg ;)
svar: hej! jag använder isadoras prudukter till allt sånt där. på eyelinern och kajalen har jag mörkbrun eftersom att de passar bäst till mina ögon. oftast har jag ögonskuggor som går åt de varma hållet, brunt eller guldaktiga. kul att höra :)

Elin: Hej ! trevlig blogg måste jag säga ;) tänkte höra vart du köpt den fina klockan å tröjan på bilden nedanför? :) och har du något tips på hur man inte blir så glansig i ansiktet, vad använder du innan din foundation ? fuktkräm (märke?) primer ? kram((:
svar: Hej! hehe tack så mycket :) klockan kommer från disel och tröjan är från gina.
jag använder en fixering från i.d som jag tycker funkar bra till de. den ger liksom en matt känlsa.
innan jag lägger på fundation är jag noga med att tvätta och smörja mig, som jag har sagt innan har jag produkter från marja entrich som jag tycker funkar bra :) kram kram

nea: Hur har du råd med så dyra smink grejjer å sånt när du bara får du ditt studie bidrag ? :) nyfiken bara eftersom jag också får mitt, men de räcker ju inte så långt o id å sånna märken kostar ju endel :P supersöt hund föressten! KRamis

svar: de är faktiskt min snälla mamma som betalar de, annars hade jag antagligen inte haft råd. aa de är lite synd.. men ett tips är att beställa från internet, de gör vi och då blir de mycke billigare (tyvärr vet jag inte vad sidan heter som vi beställer ifrån men de kan jag ta reda på).
hehe ja han är söt :) kraam 
 
ella: kan du inte ta kort på dina träningskläder ? :D
svar: of course, de kommer :)

anonym: dålig uppdatering!
svar: sorry..

anonym: vad gör du på emaus? :)
svar: jag praktiserar där två gånger i veckan, hjälper till att ta hand om djuren osv :)

anonym: Vad är emaus och vad gör du där ? kram ((:
svar: sökte på de så jag inte säger fel nu.. hehe de är ett naturreservat. men jag skulle nog mer kalla det för en lantgård. ett utflyktmål för hela familjen med hästar, får, kaniner, grisar, höns osv. kram :)
  
annie: Hej! såg att du använder id baremineral foundation, har också prövat den, men tycker det är lite svårt att "få till det" snyggt. Har du något tips? Vad använder du för underlagskräm/primer? Använder du något puder ovanpå? :)
svar: hej! runda rörelser, sen är det viktigt att man absolut inte tar för mycket på borsten och att man "skakar av den" innan man lägger på. kan tänka mig att alla gör på sitt sätt men de är ungefär så jag gör. de tog ett tag innan jag "fick till de" men nu har jag använt de så länge så nu går de av sig själv. men som sagt, ta inte för mycket på borsten utan ta hellre igen om de behövs mer och runda rörelser :) 
jag har en ansiktskräm från marja entrich. förutom en fixering så har jag inget puder ovanpå, om man inte räknar med rouge. 

anonym: dags att uppdatera lite ! :)
svar: ja förlåt, ska bli bättre :)

anonym: när kommer bild på träningskläder och svar på frågorna ?! :)

svar: mina träningskläder är i tvätten just nu så de får bli en annan dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback