i'm back


gissa om det är skönt att vara hemma! bara suttit i soffan och latat mig framför tv hela dagen. tagit hand om lilla nalle som opererade sig förut.. stackars liten, han grät jätte mycket och skadade så jag trodde att han skulle hoppa ur kroppen när vi hämtade honom. mesig som jag är grät jag lika mycket jag. fruktansvärt att se honom sån..

jag har inte lagt in alla bilderna än så ni får nöja er med denna så länge. dessvärre tog vi inte så många men några blev det allt..
inte packat upp allt än så tänkte göra det snart, om jag orkar. är fortfarande jätte förkyld och det har nästan blivit värre nu så jag är rätt slö. men vi hörs. kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in bilderna från resan och svara på kommentatetna i inlägget "svaren" ? :) Kraamis

2010-05-10 @ 21:07:03
Postat av: alexandra

jag ska göra de :)

2010-05-10 @ 21:12:08
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra :) hoppas ni haft de härlt :p

2010-05-10 @ 21:41:26
Postat av: Therese

Härlig blogg!Kram

2010-05-11 @ 09:48:04
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback