miss you

tjena! tänkte bara säga hej här nerifrån värmen. hur är allt hemma? här är det sol och vad varje dag, dock var det ganska mulet igår men det sprack upp igen vid 1 tiden.
annars är det hysat okej förutom att jag längtar hem som en jag vet inte vad. aldrig haft sådan hemlängtan förr.. tror ärligt talat inte att jag hade tvekat om jag kunde få åka hem nu. sen att jag är jätte förkyld och har feber och skit gör inte saken bättre. men vi får hoppas att det går över snart!
hoppas att allt är bra med er! om vi inte hörs innan så hörs vi när jag kommer hem igen. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du svara på dom kommentarerna på inlägget nedan när du kommer hem? kraam :D

2010-05-05 @ 20:42:22
Postat av: Anonym

blivit brun då ? :p

2010-05-05 @ 20:42:36
Postat av: Anonym

varför längtar du så mycket hem den här gången då ? ;) puss och kram

2010-05-05 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback