camelbelt




hur är läget med er idag? själv är jag fortfarande lite risig. var på vårdcentralen och tog lite prover så vi får se vad det kan vara för fel. antagligen en vanlig förkylning. 
ska snart kila ut i köket och göra lite tacos till mig mamma och pappa. men först tänkte jag svara på några av era frågor. jätte kul när ni kommenterar och frågar, fortsätt med de :) 


anonym: åh vad är väskan köpt ? ny? kram
svar: hehe jag köpte den i turkiet förra året.. kram

anonym: vart och vad vill du tatuera dig? :) kan du inte lägga upp bild på dina andra väskor du använder och skriva vart dom e ifrån? kramis:)
svar: hmm jag kan inte bestämma mig. har inte direkt funderat så seriöst på det än men jag vill ha något litet, en text eller något sånt. handleden kanske, någonstans på handen.. sidan av ryggen, magen? jag vet inte.
jo visst det kan jag göra. kram :)

annie: glöm inte lägga ut bild på de du köpte, ditt hår å dina favvokläder! ha det grymt i turkiet :)!
svar: nej det ska jag inte glömma =)

anonym: Hej! hoppas du har de bra i turkey:p kan du inte lägga upp bild på vad för produkter (solskydd,smink,osv) du hade mig plus skor o kläder :) kraam
svar: hej! jag har redan packat upp allting men det kanske jag kan fixa. vi får se :) kram

anonym: vad är det för märke/stl på träningslinnet? och vart köpte du de? kram ((:
svar: måste jag nästan kolla, tror att storleken är ganska stor just för att jag vill ha det lite längre. ska jag kolla :) kram

anonym: brukar du använda jeans eller leggins mest ? har du några favorit myskläder isf märke på dom? kraam:)
svar: leggings skulle jag tro. nja eller favorit och favorit. jag gillar alla mina myskläder hehe.. adidas är det väl på dem flesta tror jag. kram :)

anonym: lägg upp bild på de skor du använder mest!:) (även festskor)

svar: okej! :)

anonym: är väskan med nitar den som finns på gina ?
svar: precis :)

anonym: vart har du köpt den randiga tröjan längst upp? och den vita du hade på soho ? :D kram
svar: den randiga är från gina och den vita kommer från bikbok =) kramis

anonym: blivit brun då ? :p

svar: haha nje, vädret var inte speciellt bra och nu har jag nästan flått bort allt..

anonym: vart kommer tröjan ifrån? =)

svar: den blå randiga? den kommer från gina :)

anonym: kan du inte lägga upp bild på dina skor (converse, och högklackat mm) o dina väskor? PUSS
svar: javisst! :) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna från resan :)

2010-05-11 @ 19:21:00
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilderna från resan ikväll å så kolla stl och märke på träningskläderna! kram

2010-05-11 @ 20:24:06
Postat av: Anonym

bilderna från resan!! :) tyckte du mest om side elelr alanya? kram

2010-05-11 @ 20:35:22
Postat av: Anonym

vad använer du för jacka? förutom den från asos? :) lägg upp bild på dian skor och väskor kram:)

2010-05-11 @ 20:53:09
Postat av: Anonym

MER BILDER PÅ DE DU SHOPPPAR ;D

2010-05-11 @ 20:53:28
Postat av: Anonym

använder du väskan med nitar från gina? :) när köpte du den å vad kosta den? kram på dig söt!

2010-05-11 @ 21:45:10
Postat av: Therese

Tack=)

2010-05-12 @ 09:00:44
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du några svarta leggins med dragkedja där nere från gina??kram:)

2010-05-16 @ 20:39:22
Postat av: Anonym

bild på din favoritkläder just nu? :) å stl och märke på träningskläderna?:D kram

2010-05-18 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback