100518

hejsan. förlåt för dålig uppdatering. har helt tappat suget nu känner jag. för mycket att tänka på.. hoppas ni kan förlåta mig.

kom ganska nyss in, har suttit ute på altanen och pluggat lite. det är helt sjukt underbart väder ute! känns verkligen att sommaren är på vääg. 
tänkte plugga lite till nu och sedan slänga på mig lite kläder och åka in till stan. blir träning med syrran senare. måste verkligen komma igång igen nu. helt kommit ifrån livet, ska det bli ändring på. 
puss och kram 


jag ska lägga ut bilderna så fort jag har lagt in alla på datan. ska även svara på era frågor så ni behöver inte oroa er ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tränade ni idag då? vilken tid? kram:)

2010-05-18 @ 18:06:37
Postat av: tina

Kan du lägga upp bilderna å svara på frågorna ikväll tro ? :) KRAAMIS

2010-05-18 @ 18:07:28
Postat av: issa

jätte mysig blogg och du är otroligt vacker! kram

2010-05-18 @ 19:07:14
URL: http://babysita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback